maandag 19 oktober 2015

Aan de slag!

Zo, een beetje uitgerust en een heerlijke week in het vooruitzicht! 
Allereerst even een paar foto's gemaakt om te laten zien dat het weer dan wel grijs is, maar de natuur nog kleur heeft!
Woensdag naar Den Bosch om de winkel van Wietske te bekijken, Bossche Quilts en Meer in de Sint Jorisstraat. Ik ben nog niet in het nieuwe pand geweest en heel benieuwd hoe het eruitziet. 
Als het goed is gaat dochterlief mee, maar zij heeft al dagen geen stem dus dat is nog afwachten.
Dan donderdag naar Den Haag voor de Onderhoudsworkshop bij QuiltersPalet. Mijn echtgenoot brengt me en in de middag rijden we door naar Middelburg voor twee nachtjes. De drie jongens/mannen blijven hier op elkaar en de dieren passen, dus we mogen van hun echt even op pad! 
(Zie je de knoppen waar de blaadjes al zitten die komend voorjaar weer uitlopen?!)

Dit blockje van Dear Jane is ook af.
En ik ben nu met de laatste van rij G bezig. Volgens mijn schema moet dat met grijsblauw, dus heb ik dit stofje genomen.
En hieronder zie je mijn mooiste puntje! Valt nog niet mee, maar het is ook een moeilijk sterretje met scherpe punten en diepe inhammen.
En vandaag... Ik ga nu naar boven om te beginnen aan machientjes! Hopelijk zijn die 'van onderen' niet allemaal zo erg als deze. Maar ook dit komt helemaal goed!