zondag 5 augustus 2012

Weer thuis!


Mijn echtgenoot en ik waren een weekje weg zonder kinderen en zonder hond of kat. Lekker luxe in een hotelletje; ontbijt stond klaar, avondeten verzorgd en de bedden iedere dag opgeschud. Voor mij was Sauerland nieuw en ik vond het erg mooi: de hoogteverschillen in het landschap, de kronkelweggetjes, de vakwerkhuizen, de rust en ruimte. En alle dagen mooi weer!

Vandaag teruggereden en een stop in Arnhem, waar koopzondag was. Bij de Slegte even mijn slag geslagen. Vooral dat Country Quilts bevat hele mooie foto's! Boven mijn kant van het bed heb ik een plank met leesvoer, de boeken zelf zijn al een stilleven!

Voorlopig inspiratie genoeg!

Het oliekannetje kon nu bij de andere gezet worden, het is toch net even anders. Zo wordt het een kleine verzameling op het aanrecht.


Op ons bed ligt nog geen quilt, maar zal toch wel lekker slapen vannacht! Kan ik dromen over wat ik ooit ga maken... ik zal morgen weer verder gaan met het eerste quiltje!